Menu

zaterdag 17 mei 2008

Dauwpop [deel 2]

Tja, het is dan misschien alweer een tijdje geleden, maar Tim had het beloofd te doen.
Dus doet hij het dan bij deze. Zeker een mooie gelegenheid omdat er nu wat meer feauteaus binnen zijn. Dus daar gaan we dan! Ik laat eerst wat foto's zien maar zal er later meer in een online-album plaatsen als men dat wenst.

Ik trap even af met de volgende foto waar ik samen met wat mensen van het team die dag met the beatsteaks op sta. The Beatsteaks, die in Duitsland echt op handen gedragen worden maar hier nog moeten doorbreken, hadden een geweldige show waarbij o.a. een klein jochie van rond de twaalf het podium opgeroepen werd waarna de zanger hem vervolgens liet crowdsurfen, de jongen had natuurlijk de dag van zijn leven. Wij kenden the beatsteaks overigens niet... maar die gasten waren gewoon keivet. (ja en ook een beetje wazig/dronken je weet wel) Check ook even een keer die gruwelijke blik van dat figuur naast me, wie gitaart bij de steaks. Wat een mannetje was dat zeg. Hehe.



Check deze link voor een filmpje van the beatsteaks.


Even gitaar spelen tussen het roken van een peukje door. Zie hier een actiefoto van Airbag.




Wat is een festival zonder Dries RoelvinK?

The Locals Only 2008
Dit is ook even een mooi momentje om the Locals only van 2008 wat meer aandacht te geven.
Die dus ook optraden op Dauwpop en van de zomer op nog wat meer festivals te zien zijn.
De Locals only bestaan uit de volgende bands: Airbag, Wilsum, Outerspace Overdose, Chemisphere, Kern Koppen, The Excitors.

Ik zou graag met deze laatste band willen beginnen, omdat ik dat verdomde loopje maar niet uit mijn hoofd krijg. Zie in het volgende filmpje The Excitors met 'Itchin Bitchin'.



Vette shit! Wat ik ook wel vet vond was Airbag dus, die het spits mochten afbijten.
De zanger daarvan was ook een hele geinige kerel maar maakte het onze biervoorraad erg moeilijk na hun optreden, de gitarist kon er ook wat van hihi overigens, ze waren wel gezellig though. Check het volgende filmpje hieronder voor een nummer van Airbag.



Tja, ik kan jullie ook nog wijze op de geweldige lekkere ongecompliceerde rock van Wilsum...
Maar dat moeten jullie zelf maar even gaan checken. Ik wil het eigenlijk even hebben over een band die toch wel erg apart en vreemd oogde, of misschien wel is. Wij zijn allebei niet zo fan van de soort muziek die ze maken... maar om het een keer live te zien vond ik wel wat hebben, ik heb namelijk dubbel gelegen.

Dan heb ik het over de band Outerspace Overdose. De zanger was overigens helemaal in zijn nopjes toen ik hem vertelde dat iemand zijn handtekening wilde. Maar dat is natuurlijk ook hartstikke vet als je als beginnende band op zo'n festival staat. Maar je moet echt van de muziek houden hoor, ik blijf het zelf hele enge muziek vinden wat bij mij altijd een beetje op de lachspieren werkt. Maar wordt dit de Dutch Marilyn Manson? Volgens mij zijn ze best goed in hun genre, maar misschien heb ik daar een beetje te weinig kijk op.
Toch plaats ik maar even een filmpje van ze die nogal een lang intro bevat. Check echt even op wat voor instrument die kerel speelt op het begin, erg bizar!



Check ook zeker even de andere bands die ik in het verslagje noemde!

Tim

PS:

Wij zijn momenteel veel bezig met dingen voor school, dus vandaar dat de site een beetje op een laag pitje staat op het moment.

Matthijs&Tim

Geen opmerkingen:

Visitors' book.

Leave a message in our visitors' book.

 

Agenda

- 23-05-08: Concert Gem.

- 30-05-08 t/m 1-06-08: Pinkpop (festival)

- 02-06-08: Concert Patrick Watson.

- 04-06-08: Concert Black Mountain.

- 03-07-08 t/m 06-07-08: Rock Werchter (festival).

- 13-07-08: Jack Johnson + G. Love & special sauce.

- 15-08-08 t/m 17-08-08: Lowlands (festival).

- 30-08-08: De Beschaving (festival)

More dates (click on the button):

CD's